5/25/2010

operation in progress :)

fade-up? huh, mudahnya saya menjadikan dugaan sebegitu sebagai alasan untuk saya FADE-UP. saya terlalu emo tadi sampai tak sempat fikir terlebih dulu sebelum berani cakap yang saya fade-up dengan dia (someone). ya, sakit hati masih ada.. lukanya masih ada juga. tapi sejujurnya, saya tak berhak untuk tak memaafkan dia. sedangkan saya pun manusia biasa yang banyak melakukan dosa pada Dia dan sentiasa mengharapkan keampunanNya. maka sebaiknya tak usahlah diambil berat sangat kesilapan orang pada saya. maafkan saya untuk entry emo tadi.

hehee, untuk bersihkan kembali blog saya dari sebarang unsur sakit hati or what-so-ever, saya saje nak
tunjukkan demo ni. hahha, demo yang pelik :P



tadi luka di hati saya parah macam dalam gambar di atas. makin parah dicampur dengan bisikan syaitan yang
menaikkan amarah. syaitan memang keji.



tapi alhamdulillah, hasil kekuatan yang dikurniakan oleh Allah pada saya.. semangat untuk merawat luka di hati
hadir secara sendiri. untuk melupakan hal tu mungkin susah, yang penting jangan ada dendam.. sebab itu sangat dan amatlah bahaya. thanks GOD :)



hha, dan rasanya macam nilah rupa hati saya sekarang. masih dalam rawatan, dan insya-Allah akan sembuh tak
lama lagi. nak tau, bila difikirkan balik.. lain benar perasaan saya ketika masih berasa marah kerana sakit hati sebentar tadi dan sekarang. entah kenapa, dengan sendiri hati saya rasa gembira walaupun sakitnya masih terasa. kegembiraan tu tak terucap dengan kata semata. subhanallah, betapa besar nikmat memaafkan orang. nikmat kegembiraan yang saya rasakan detik ini benar-benar menyenangkan.


 

and i really hope my heart can smile this way as soon as possible (still in progress maybe). hahha, it looks cool isn't it? kalaulah hati saya boleh
tersenyum sebegitu, pasti bahagia. senyuman iklas! ya, saya mengharapkan senyuman ikhlas itu mampu saya ukir buat dia. sakit hati tu cuma dari syaitan, so baiklah dilupakan. mungkin susah, tapi kalau niat kerana Allah.. yang susah tu insya-Allah akan berubah menjadi senang.


note; tomorrow'll not going to be worse insya-Allah :)

No comments: