5/17/2010

i hate you

minta maaf sangat-sangat, bukan sengaja saya nak bencikan awak. tapi perasaan tu memang tak dapat saya elak. jap, bukanlah benci. benci macam jahat sangat. tak suka, hha, tak suka awak! saya tak suka tengok awak. awak selalu datang and takutkan saya. apa yang lebih menambah rasa tak suka saya pada awak, awak suka terkejutkan saya. say tak suka macam tu tau tak. lagi, bila saya tengok diri awak.. sya rasa geli sangat-sangat. so sila jauhkan diri awak dari saya. kalau awak tak lari, for sure saya yang akan lari. hmm betul, memang saya yang akan lari. lari macam orang nampak hantu. lari ketakutan. erk? huh, memang tak dapat dinafikan.

saya tak suka awak
LIPAS!

p/s: even you are everywhere, please don't let me see yah.

2 comments:

Asma' said...

ceh, ingatkan orang! hahahaha terbaiklahh kakmaryam berjaya buat entry pasal lipass ;D CONGRATULATION, HAHAHA

CIK M said...

hee, dah berani dah sekarang. tak penakut lagi dah. apapun, entry pasal lipasss (euwww) bagi kakmaryam agak menggelikan dan memualkan. btw, tenkiu sis! hahha :D