12/26/2009

to DAOS and LEENA..


HAPPY BIRTHDAY!

happy sweet eighteen..
jangan nakal nakal lagi ye.kamu dah besar..
dan jangan lupa jugak call mama kamu.ucapkan terima kasih kerana dah melahirkan kamu..
semoga kamu jadi insan yang mendapat tempat yang mulia di sisi-NYA insya-Allah..

untuk LEENA:
1-you are sweet
2-sopan
3-susah nak tengok leena bersedih.happy aje selalu
4-my 1st friend from sabah sana
5-kembar daos.hee..
6-nice to befriend with you

untuk DAOS:
1-hhmm,sangat baik
2-friendly
3-genius,memang sesuai jadi engineer.hikhik..
4-suka senyum,macam kembar die
5-understanding
6-you know how to make the passive one become friendly one
7-you are so sweet to be a 'friend',thanks..

kte saje post pasal korang dua just to celebrate your birthday.sorilah sebab terlalu simple.tapi kte buat ni ikhlas sebagai sahabat korang.terima kasih,terima kte sebagai kawan walaupun kte ni tak berapa bagus mana.kte tak pandai nak tunjuk betapa kte gembira dapat korang sebagai teman seperjuangan,tapi percayalah yang kte hargai sangat sangat ikatan persahabatan ni.moga ikatan ni kekal sampai bila-bila insya-Allah..

p/s:thanks to Allah to have you as my friend.may Allah bless both of you..

4 comments:

leena said...

time kaseh sayang!! Huhuhu.. Sayang kamoo!

misfaida said...

sayang kamo juga shbtku..
hepi besday ye!
may Allah bless u..

hee~

fee.daa.oh said...

OMG!!!!!! faidah..daos nak nnges lah bce post ni..seriuss tq sgt!!!!,,,,seriuss terhu gile...

daoss.thu daos tk pefectt n tak seALIM psal agama...n faidah sggup kwn dgn daosss.yg bising ni..tq faidah

LAP U lah kawan

misfaida said...

warghhh..
nmpknya kte da brjaya wat kwn kte trharu..
hikhik
erm,btw..
kwn x smstinya kna prfect..
yg pntg die ikhlas utk jd shbt kta..
dn biarlh prshbtn tu trjalin krn Allah..
insya-Allah prkenaln tu akn dberkati..

hepi sweet 18~