12/24/2009

tahniah adikku for the 9As..

hari ni aku dapat berita yang amat menggembirakan yang buat aku terbayang betapa bahagianya senyuman umi dan walid.my pretty adik,Asiyyah Sakiinah got 9As in her PMR.tahniah!!!!!

tenks banyak-banyak kaksa,kejayaan awak pasti buat umi walid bangga.i am really proud of you.kakmaryam dah rasa awak mesti boleh.mungkin ini balasan Allah untuk sifat baik awak.susah nak dapat adik yang baik macam awak tau tak?hee..

apapun,nanti you ajarlah i camane nak jadi bijak macam you ye.hakhak..

awak memang boleh jadi kebanggaan keluarga Dzulhaya.tahniah lagi sekali kaksa!

p/s:awak memang layak terima anugerah tu kaksa.semoga kejayaan tu dapat diteruskan sampai bila-bila insya-Allah..

2 comments:

syakirah said...

*clap clap clap*
boleh pegi jepun ni, hha

misfaida said...

knp jepun pulak?
kaksa kan nak jadi doktor
jepun major in engineeringlaa
kan ke awak yg nak g jepun
hikhik

hohoo~