11/26/2009

selamat hari raya haji

hari ni dah masuk hari raya haji.menandakan tahun 2009 pun dah sampai ke akhirnya,dan exam mid-sem pun dah makin dekat.ohh,sungguh menakutkan.papelah..

okey,aku just nak ucapkan selamat hari raya haji untuk semua yang dikenali dan yang juga mengenali diri ini.hopely,keberkatan hari ini sampai kepada kita semua insya-Allah..

tadi aku dengan family pergi solat sunat raya haji kat masjid UNITEN.sepupu dari terengganu pun ikut sekali.kali ni diorang beraya di rumah kami.kami nak balik terengganu tak boleh sebab ada adik aku sorang tengah SPM.so begitulah..

jadinya,petang ni insya-Allah kami akan bertolak ke pahang.kampung belah walid(ayah).walid cakap dah rindu sangat kat wan(nenek) sebab dah dua minggu tak balik.baik kan ayah aku?bertuah nenek aku dapat anak macam walid.aku pun bertuah kan sebab dapat ayah macam walid.hehe,bangga jap..

itu jelah untuk kali ni.sem ni aku sibuk sikit.so tak dapat update blog selalu cam tyme cuti dulu.insya-Allah kalau ada masa blog ni akan diupdatekan lagi.heee..

wassalam

2 comments:

firdausaharudin said...

yeahh..faidah...selmt hari raya...best of luck 4 midsem k..ahaha...doakn daos jgk k..daos tkot sgtt

CIK M said...

thanks
insya-Allah daos blh
heeee