11/09/2009

aku seorang yang tak aktif

minggu lepas bermulanya 'smac' kat cfs iium ni.itu pun aku dapat tahu dari abang aku.kalau tidak mungkin sampai sekarang pun aku takkan tahu apa-apa.aku kureng sikit bab-bab penglibatan dalam aktiviti-aktiviti sukan ni.dan satu lagi,aku memang tak suka sukan.sekadar tengok orang main aje bolehlah kot..

hari sabtu dan ahad baru-baru ni,students daripada nilai datang ke sini untuk bertanding dengan students pj.aku pun tak tahu apa cerita keputusan pertandingan-pertandingan tu.sabtu dan ahad tu,aku dengan roommates aku semua balik.kami ini sekepala okey(tak aktif).setiap hujung minggu pasti pulang ke rumah.heh..

dari zaman sekolah lagi aku tak pernah mewakili sekolah untuk apa-apa jenis sukan pun except kawat kaki.itu pun sekali je.aku memang jenis yang macam ni.tak suka sukan.nak boleh timbul rasa suka tu pun bukan main susah lagi.hahha,boleh pulak..

yang pasti,aku hanya akan rasa enjoy dengan sesuatu aktiviti tu bila aku yang rasa nak buat sendiri.bukan sebab orang lain yang suruh.lagi satu,aku suka main sukan dengan family.i lurve my family so0o0o much much much,damn much!ngee..

kesimpulannya;aku memang seorang yang tak aktif,tak suka sukan,tak suka melibatkan diri dalam apa-apa aktiviti yang boleh memenatkan badan.heee..

p/s:walid,umi,bila kita boleh pergi tasik titiwangsa sama-sama lagi?jogging,main badminton,bersenam..

No comments: