11/30/2009

aku sayang diorang..

aku sayang umi
aku sayang walid
aku sayang abangnas
aku sayang kakde
aku sayang kaksa
aku sayang hanan
aku sayang a'ina
aku sayang aiman

aku sayang diorang bukan sebab lain melainkan diri diorang sendiri.aku sayang diorang sebab mereka yang Allah kirimkan sebagai family aku di atas muka bumi ni.aku sayang diorang lebih dari segala-galanya.aku sayang diorang sebab aku tahu,Allah dah sediakan ruang di hati aku untuk menyayangi diorang.aku sayang diorang sampai aku tak suka sesiapa pun buat diorang sedih.aku sayang diorang..sebab aku terlalu sayangkan diorang sampai tak tau cane nak cakap lagi.hanya Allah yang Maha Tahu betapa sayang aku buat mereka tak terlihat dalamnya.dan bila aku sayang,aku akan sayangkan diorang sampai bila2 insya-Allah..

i lurv them more than anything else!!

wallahua'lam

p/s:apa yang tertulis di sini adalah apa yang tertulis jauh di sudut hati aku.really hope for the understanding side of you..

No comments: