10/18/2010

ROGER FEDERER

for the first time, saya meminati seorang pemain sukan iaitu ROGER FEDERER, pemain tennis terkenal di ranking ketiga. saya seorang yang sangat tak sukakan sukan masa di sekolah dulu. bila ada latihan rumah sukan, saya antara yang suka ponteng dan skip latihan. dengan tabiat yang begitu, siaran astro sukan memang saya tak layanlah. langsung tak minat. tiba-tiba satu malam, saya TERTONTON perlawanan tennis antara federer dengan murray. perlawanan peringkat apa saya pun kurang pasti, tapi entah macamana saya boleh duduk depan tv menonton perlawanan tennis antara mereka. mulanya saya tak tahu nak sokong siapa. then bila saya perhatikan betul-betul, rupa federer sebijik macam rupa kawan abang saya. so saya pun terminatlah dekat federer walaupun untuk perlawanan kali itu dia kalah di round kedua. begitulah bagaimana saya jadi one of his fan. hahha, macam tak sangkalah pulak.



the way he plays, very smart and looks cool. saya suka cara dan gaya dia sewaktu bermain. MANTAP! hha :D


comelnya bila seorang pemain tennis terkenal pegang baby. SWEET.

hmm, patutlah abang anas minat sangat tennis, even saya yang tak minat sukan pun boleh wujud rasa minat pada permainan ni. apa pun, AKTIVITI BERENANG TETAP YANG PERTAMA OKAY. ehehe.

6 comments:

Asma' said...

tak habih2 dgn berenang awk tu! *hehe, kakde pun same, hakhkhak :PP

.huda. said...

roger federer xbest.

nadal lagi hottt.
haha

CIK M said...

asma' : oh kakde, you know i love swimming so much right. haha, kakmaryam tau awk pun suka :D

CIK M said...

huda : hmm, jarang dapat tengok nadal main. cuma yang kte tau nadal kalau main suka jerit-jerit. ahahha, smart jugak tu.

.huda. said...

jerit2?

styleeee jeee.
haha

CIK M said...

huda : tulah, style dia lah tu kot. okay lah kot. haha. nak jugak menang :P