10/08/2010

MEET AGAIN 4 YEARS LATER

pernah dulu, kita berbicara soal minat, perasaan, suka, dan duka. pernah juga kita berbicara soal ke mana arah tuju kita di suatu saat nanti bila menara gading kita jejaki. hari ini tiba, menjawab segala persoalan yang pernah kita tanyakan itu. kau pergi mencari hari esok. you are not here anymore, like before.


selamat menimba ilmu. salam penuh ingatan dari saudaramu di sini. may HE bless :)


i miss you already i tell you. honestly :)

p/s : jangan ingat hari ini bakal sama dengan hari esok. because time changes your life.

4 comments:

Cheun-nai said...

Uaaa..... cedihnya...
kaklong dah pergi mesir...

Kakak/Ain/Cheun-nai

misfaida said...

yang kat malaysia ni memanglah sedih. yang kat arab saudi sana tak sedih pun takpe, boleh je nak menjengah kaklong. dekat, kan kan. hahha, kakak kirim salam kat ayah teh ye :)

.huda. said...

owhh ini c0zen awak kan kan
heeh

misfaida said...

huda : haah, yang terengganu tu. kte rpat dengan dia setiap kali balik sana. so sekarang mesti agak sunyi bila dia dah pergi :(