8/29/2010

LADY GAGA

APAKAH? HEH HEH.

        

          


mungkin dah ramai yang tahu, tentang siapa sebenarnya LADY GAGA. tentang faktor kepopularannya, lirik-lirik lagunya, dan tak lupa juga unsur-unsur yang cuba diterapkannya dalam minda kita yang HANYA MENERIMA seterima-terimanya. betul tak?

untuk pengetahuan anda, lady gaga adalah salah seorang ahli illuminati / penyembah syaitan. illuminati ni adalah satu pertubuhan dalaman orang yahudi yang sekarang telah menguasai ekonomi, sosial, dan politik dunia. mereka yang mengawal semuanya tanpa pengetahuan kita. mereka telah lama memasang misi untuk memerangkap minda kita dengan pemikiran ala-ala barat dan tidak mengendahkan tuntutan agama. but i think most of us dah tahu tentang ni. sajelah nak heboh-hebohkan lagi. kalau awak teliti betul-betul, awak akan perasan ada banyak simbol-simbol tersirat yang ditunjukkan oleh lady gaga dalam kebanyakan video klipnya. masalahnya masyarakat kita ni, suka pandang sebelah mata. tulah kelemahan terbesar kita. come on, wake up lah!

cuba tengok gambar kat atas, ada banyak simbol 'lightning' yang digunakan. simbol tu ada kena mengena dengan PENYEMBAHAN SYAITAN. ni baru sikit, belum lagi simbol-simbol lain yang berunsur macam-macam lagi. huh, sedihnya tengok umat manusia zaman kini. ada tu yang dah tahu, tapi still dengar lagu-lagunya. still tak mahu nak buang kekeruhan yang dah nampak depan mata. tengoklah lirik-lirik lagu lady gaga, contoh paling tepat PAPARAZZI. semuanya berunsur membawa ke arah kepercayaan menyembah syaitan. Ya Allah, jauhkan kami dari kemungkaran-kemungkaran ini. selamatkan kami wahai Yang Maha Melindungi. selamatkan kami.

wallahua'lam.

No comments: