8/07/2010

HE IS QUALIFIED

'medic is nothing, but when it comes to contribution to islam, its something.'

itulah ayat budak lelaki tu bila habibah (kawan) mengucapkan tahniah padanya sebab dapat tukar course dari bioscience ke medik. namanya zaki. saya tak pernah jumpa dia pun, cuma selalu dengar cerita pasal dia dari fatim (roommate) sebab dia ni classmate fatim. masa saya dengar cerita pasal ni, terasa darah saya seakan berderau. 'bagusnya dia', detik hati saya. fatim cakap dia sangat menjaga pergaulan. bercakap dengan perempuan pun cuma untuk tujuan yang betul-betul khusus je. takdelah main cakap-cakap kosong macam yang biasa kita lihat zaman sekarang ni. ex-KISAS, kata fatimlah. hehee.

mana nak cari lelaki sebegini baik zaman sekarang ni? mungkin satu dalam seratus. hmm, ye ke? mungkinlah kot. ramai je sebenarnya. hahha.

percayalah, saya cerita pasal dia ni tanpa sebarang tujuan yang istimewa okey. just mengharapkan para lelaki di luar sana sedar bahawa sebenarnya kebaikan tu yang menarik hati orang untuk menyukai kita. please, be a good thinker.

may HE bless :)

No comments: