8/28/2010

COMPUTER AND INFORMATION ENGINEERING

Selasa baru-baru ni, ada briefing pasal major course kat main campus gombak untuk budak engineering, graduating-student. insya-Allah awal bulan 10 tahun ni saya akan mengakhiri pembelajaran saya di matrikulasi uia pj. dan insya-Allah juga andai umur masih panjang, akan memulakan perjuangan baru pula di main campus uia gombak dalam awal bulan 12 tahun ini juga. membuat keputusan yang berkait dengan masa depan bukan mudah, ya, sangat sukar. tapi alhamdulillah, setakat ni Allah buka hati saya untuk memilih 'Computer and Information Engineering' sebagai major yang bakal saya ambil di main campus. tak mustahil kalau nanti ada perubahan pulak kan, hehee. ni saja nak kongsi pilihan saya untuk major apa in engineering kelak.

1) COMPUTER AND INFORMATION

2) COMMUNICATION
3) MECHATRONIC
4) MANUFACTURING
5) AUTOMOTIVE
6) AEROSPACE
7) MATERIAL
8) BIOTECHNOLOGY

saya tak minat physics and chemistry. so saya cuba untuk sedaya upaya memilih major yang tak banyak subjek-subjek tersebut. apapun, semoga pilihan saya ni diberkatiNya. He Knows the best. may He bless.

No comments: