1/28/2011

SEVENTEEN

insya-Allah, tahun ni umur saya akan mencecah 20 tahun. bukan 17 tahun okay, hihi. dari angka satu ke angka 2, twenty something rasa macam dah besar je. hehe, padahal muda je lagi kan. masuk tahun baru, tak dapat nak post entry properly. semuanya pun macam tunggang langgang, ikut main sedap hati je. serius, time sibuk memang sangat sibuk. sampai kadang-kadang nak jumpa kawan lama pun tak sempat.
hha, ni nak beritahu.. tiba-tiba saya tersuka pulak lagu ni.

SEVENTEEN - UNTUK MENCINTAIMU


saya kurang up-to-date sikit bab bab lagu apa semua ni. orang dah lama tahu, saya baru tahu. hhe, itulah saya. always slower than others. huu what to do, that's me. i'm grateful to be me myself. sooo grateful. hahha. by the way, kalau rasa nak play video klip kat atas ni silakan. kalau tak nak sudah, it's okay. i guess most of you have heard this song long time ago. hhe :P

No comments: