7/17/2010

MALAM KESENIAN ISLAM, UNITEN :)

assalamu'alaikum,

hahha wahh.. dah lama rasanya tak update blog. hari-hari yang menyibukkan dah curi kesempatan saya untuk dengan tenang mencoret even sedikit pun kata-kata di atas page blog ni. hhmm apa pun, alhamdulillah.. Dia masih beri saya kesempatan untuk hidup di atas muka bumi yang fana ini. may He bless us insya-Allah :)

okey, ni nak bagitau ni. tau tak, saya happyyyyy sangat dapat balik rumah lagi. last week dapat balik sekejap je. sabtu balik, ahad pergi semula. bukannya sengaja balik hari sabtu, tapi sebab sekarang ni musim mid-term exam so waktu cuti hujung minggu agak terganggu. sabtu tu saya ada exam chemistry2, kalau tak dah lama saya balik hari jumaat. hee.

jadi, apa yang saya nak cerita kat sini sebenarnya pasal malam kesenian islam yang saya ikuti di dewan seri sarjana UniTeN malam semalam yakni pada hari Jumaat (16/07/2010). yang di bawah ni gambar posternya.


semua artis di atas hadir. buat mereka, saya ucapkan terima kasih untuk hari yang bermakna bagi kami :)



inilah dia dewan seri sarjana. gambar ni bukan gambar tyme majlis malam tu tau, ni cuma gambar selingan. i like this hall. hahha.



ini salah satu persembahan yang dimainkan oleh anak-anak seni UniTeN. yang ni best! gerun, hahha tapi saya suka. yang penting kita ambil pengajaran yang cuba nak disampaikan.

saya takde banyak gambar yang boleh ditunjukkan di sini. tapi secara keseluruhannya, i enjoy that night so much. thanks to everyone who has lighten the night and the most important thing is, thanks to Allah. tanpa izin dari Dia, kami takkan ada di sana malam tu :)

kalau ikutkan, banyak yang nak saya coretkan lagi di sini berkenaan malam kesenian islam ni. tapi nampaknya kelewatan malam tak mengizinkan. mata saya pun dah nak pejam menghadap laptop malam-malam buta ni, hee.

semoga usaha semua dalam menjayakan malam tu mendapat balasan baik dari Allah. amin.
akhir sekali, saya ucapkan salam buat semua dengan senyuman :)

3 comments:

Asma' said...

best best, hhe. tapi aina asyik bising je, mentang2 yasin nyanyi lagu utk die, hak3

najwa said...

best! ^_^

CIK M said...

asma': 'aina memang. dia megah mendengar namanya disebut-sebut. hikhik.

sarah: yup, memang best! bagi ktelah, tak taulah bagi yang lain camane kan. hahha :D