4/09/2010

can i have a minute?

hhmm, maryam dah mungkir janji. hahha, cakap tanak update dalam masa dua bulan ni tapi update jugak. tadelah, sekejap je pun. saya ada janji ke? oke serius tak ingat and malas nak tengok balik previous post.

actually situasi sekarang membuatkan saya agak tertekan. cuba bayangkan bila suasana yang biasa awak lalui bila balik rumah sebelum ni lain dari sekarang. to sicerely say about what i feel, it's just a SAD. i love my family so much, DAMN MUCH! so when something bad occurs on'em, i feel really hard. i really really need to cry. if not? i can't even smile. sebab ini melibatkan mereka yang terlalu saya sayang, sakit mereka sakitlah saya. so i'm totally happy just to see them happy.

to tell about the whole story, rasanya tak perlu. cuma nak cakap kat sini yang saya rindukan semua ahli keluarga saya. terasa ada sesuatu yang tak lengkap bila balik rumah ada yang takde sebab kena jalani rawatan di hospital. saya serius terkilan.

okey, itu je. tak banyak pun kan. setakat nak melepaskan rasa sedih ni je. at least rasa lega sikit dari before. that's all, thanks.

i love you more than i love myself.

p/s: di sini saya, di situ kamu. dan hati ini terus diburu pilu.

2 comments:

.huda. said...

ow mayam mayam
kte taw adek awk sakit ,bc ur sister's blog .huuuu

im sorry to hear that.
sumpah rinduuu!!!
waaaaa

CIK M said...

ohoho, blog adik kte mmg sume die reveal habis. hahha. nyway thanks.

rindu jugak~