3/19/2010

i have no much time for this

sekarang baru start sem ketiga (short sem).yup,jadual kalau dilihat memang terlopong sana terlopong sini (happylah sangat).tapi masa memang short.padanlah dengan 'short' sem.kami cuma ada 2 bulan untuk habiskan beberapa chapter untuk chemistry and basic themes of Quran (btq),so saya kena pulun betul-betul sem ni.saya akan buat sehabis baik!

HHA lagi satu,saya nak dapatkan dean's list untuk cgpa saya sem ni.dapat atau tak,saya akan cuba dan buat yang terbaik.sebab saya tau di mana ada kemahuan di situ ada jalan.saya nak kejayaan saya membanggakan parents saya.tak kira tak kira!hahha.

apapun,disebabkan sem ni terlalu singkat dan memerlukan usaha yang lebih gigih untuk score,saya terpaksa lupakan dulu tentang blog apa semua.so mulai sekarang sampai cuti final sem ni,saya takkan update blog.insya-Allah kalau panjang umur time cuti nanti saya update lagi.so selamat tinggal blog.blog pun nak rehat kan.rehatlah dalam masa 2 bulan ni coz lepas ni awak kena bekerja keras balik untuk layan kisah-kisah hidup tuan awak ni.hahha,tak betul apa bercakap dengan blog.pape jelah.

okey,sampai sini je dulu coretan saya untuk kali ni.i'll be missing you my blog!ahahha.see ya!
sem ni terlalu singkat untuk main-main.heh heh.

p/s:untuk rakan-rakan yang amik short sem sekali dengan kte,jom jadikan dean's list misi kita.tak kisahlah nanti dapat ke tak,yang penting kita usaha untuk dapatkannya.so basya!

No comments: