11/08/2011

SORRY FOR I AM THE SLOW ONE

Sesiapa pun yang kawan dengan saya mesti akan rasa saya slow. Yup, memang saya slow. Saya akui kekurangan saya yang satu ni. Sangat obvious you know. Memang sangat sangat. Lagi-lagi bila saya berkawan dengan seorang yang sentiasa laju. Buat apa-apa pun sentiasa boleh buat dengan laju dan pantas.

Okey, saya tak maksudkan saya ni seorang yang sangat lembap ke apa. Lain sikit. Kalau buat kerja kat dapur ke apa, okey je. Taklah lembap pun. Cuma ada part-part yag saya rasa memang saya slow. Contoh paling senang, menulis. Kalau menulis note kat depan, orang lain dah siap salin, saya belum lagi. Huhu, thinking about this make me feel quite sad. Bukannya apa, ada kawan yang dekat dengan saya kadang-kadang macam tak boleh terima kekurangan saya yang satu ni. I could read from the way she talk. Minta maaf, tapi hakikatnya, inilah diri saya. Terpulanglah pada awak untuk terima saya atau tidak. Jika mampu, terima kasih. Jika tak, biar saya berundur.

Tapi alhamdulillah, dia cuma satu dalam sepuluh. I mean, kawan-kawan saya yang lain tak seperti dia. Mereka boleh terima saya seadanya. Sebab tu saya tak boleh terlalu memandang ujian sekecil itu seperti sesuatu yang sangat menyedihkan. Sedangkan Allah dah sediakan ramai lagi sahabat-sahabat yang menerima diri saya malah menghargai persahabatan kami. Saya bersyukur sekali dikurniakan mereka sebagai teman. Syukur yang tak terhingga. Terima kasih kawan-kawan. Terima kasih Ya Allah :)

p/s : I hate it when people wait for me. But sometimes, i need them to wait. How to explain this? Uh it's hard.

2 comments:

aurora said...

FAIDAAAA,,,,,SORI SGT KALAU FAIDA KECIK HATI DGN AKU....AKU GURAU JE FAIDA KALAU AKU CKP FAIDA LAMBAT..SERIUS AKU GURAU...FAIDA...SORI SGT T_T

CIK M said...

mardhiah, dalam banyak2 kawan kte mardhiah salah sorang yang menerima diri kte seadanya. time kasih mardhiah. ohh no need to say sorry ok. i didn't mean you. trust e, that 'she' i mentioned here is not you. she is someone else. hmm, maybe you know her. heheh.