11/01/2011

LAST WEEK BEFORE MID-TERM BREAK

bismillahirrahmanirrahim.

Agak stress lately. Dengan exam, kuiz (macam biasa), masalah-masalah yang tak disangka, and macam-macam lagi. Terasa pack hari-hari yang berlalu. Mungkin sekarang rasa macam tak sabar nak melepasi hari ni. Tapi hakikatnya hari ni yang akan dirindui kelak. Hari bersama teman-teman. Hari kita sibuk sebagai pelajar. Esok belum tentu kita akan merasai perasaan sebagaimana hari ni. Hehe.

Sebenarnya lusa ada exam. 2 paper lagi, dynamic and calculus2. Wah, memang stress. Tapi sempat lagi meng-update blog heheh. Nak lepas tensyen. Sajelah kan.

Tadi baru habis kelas sleu dynamic. Hmm, banyak jugak abang tutor tu discuss tadi. Besar jasa abang-abang and kakak-kakak tutor. Kongsi ilmu berguna dengan kitorang insya-Allah. Semoga Allah balas jasa diorang dengan sebaik-baik pembalasan. Semoga mereka semua diberkati selalu. Hihi.

Tak sabar dah rasanya nak balik rumah. Tapi tulah, saya tak boleh sia-siakan hari ni. Saya tak boleh ada rasa nak hari ni berlalu dengan pantas atau sebagainya. Saya kena nikmati setiap hari ini yang saya punya. I must!

Untuk hari yang dah pun berlalu pergi, terima kasih sebab dah ajar kami untuk jadi lebih kuat. Untuk hari-hari esok, insya-Allah saya akan cuba persediakan diri menghadapi kamu. Tapi nak kata ready sangat tak jugak. I'm just trying my best to be ready. Apa-apa pun boleh jadi dalam jangka masa terdekat atau lambat ni. Anything, so to be ready, i need HIM :)

Oh Allah, take me to your side. I'm weak when i'm far away from you. I need you in everyday i face. So many things that sometimes make me smile and sometimes make me cry. You created everything, you planned everything, all for our best. You loves us, that's why you test us. Thank you Allah, for being there always and will be till the very end insya-Allah.

Okaylah, masa untuk mengundur diri. Doakan saya boleh jawab exam dengan baik insya-Allah. Semoga saya dan sahabat-sahabat yang lain dipermudahkan jalan oleh-Nya untuk berjaya dengan cemerlang dalam redha-Nya. Wish us all the best okay. Thank you :)

Wassalam.

No comments: