12/06/2010

MAHALLAH AMEENAH

here are some pictures of mahallah ameenah i've got. semoga dapat roommate yang okay dan boleh masuk dengan saya. dan semoga tak dapat level yang tinggi-tinggi sangat kat mahallah nanti. semput nanti, kan susah. semoga Allah permudahkan proses hari esok. yang penting, segalanya diredhai insya-Allah :)





MAHALLAH AMEENAH
1 bilik ada 2 compartment. 1 compartment untuk 2 orang. 1 bilik siap dengan bilik air and mesin basuh sendiri. setakat ni, ini jelah yang saya tahu pasal mahallah ameenah. hihi, takde kerja apa sampai segala benda nak bagitau.

8 comments:

lil caliph said...

omooo harap tak dapat yang tinggi2. best nyaaaaaaaaaaa :)

Fakhrur Razi berkata said...

woooah
lawa nyer...
kalau ak dpt mesti tdo pun xreti2 nk bgn XD

misfaida said...

lil caliph : haha, tulah. harap sangat macam tu. amin. hihi, tapi kalau dapat jugak redha jelah. mungkin itu yang terbaik untuk akak kan :)

misfaida said...

fakhrur razi : ahahha, takut jugak kalau jadi centu. alhamdulillah apa2 pun, segalanya milik DIA :)

Siska said...

wahhh nampak selesa..

ajelan said...

bro mmg cantik arr header, klik sini kwn2, tingglkan komen kt saya, jd follwer saya, sy follw korang balik...tenkiu

misfaida said...

siska : insya-Allah, cukup selesa dah ni :)

Nur Areefah said...

cantik! :)