12/05/2010

LIFE OF TOMORROW


dua hari je lagi, insya-Allah uia gombak akan saya jejaki. registration day - rabu, 8/12/2010. huh, tak sangka sebegitu cepat. rasa macam baru je masuk asasi uia. setahun setengah macam sangat sekejap. sekarang mungkin saya ada terfikir, apa saya akan jadi 4 tahun akan datang? insya-Allah kalau panjang umur 4 tahun kemudian, mungkin saya akan terfikir, inilah apa yang pernah saya persoalkan 4 tahun yang lepas. hihi, saya memang suka fikir benda-benda macam ni. tak faham takpelah.

apa pun, harap-harap boleh kuat semangat kat sana nanti. kuat semangat nak belajar, kuat semangat nak berjaya, and kuat semangat nak kukuhkan agama insya-Allah. jangan kuat semangat nak kahwin pulak sudah. huh, kalau boleh tak naklah kahwin awal sangat. susah kahwin tengah belajar kata orang. hihi, perasan macam ada orang nak kat saya je.

WELCOME US IIUM GOMBAK!




hihi, musim belajar dah start balik..

6 comments:

Nur Areefah said...

bestnyaaaaa dah masuk main camp..huhu

all the best :)

latest enntry : kerana 40 minit | salam maal hijrah

firdausaharudin said...

gudluck faidah. will see there. insyallh jumpa k (: gudlck new life n be strong k YEAH.

lil caliph said...

all the best akaakkk :)

misfaida said...

nur areefah : alhamdulillah, doakan kte dapat teruskan dengan baik dan cemerlang. all the best jugak efa! :D

misfaida said...

firdausaharudin : insya-Allah, ada kesempatan jumpa lagi. thanks a lot for the support. you too, may HE guide us with strength insya-Allah. all the best yah :)

misfaida said...

lil caliph : thanks sofea. all the best jugak di cfs yup. doakan akak yang terbaik. amin.