2/25/2010

luv u S.I.N.G.A.P.U.R.A.


ternyata
singapura memang best!best sangat sangat sangat sangat.hahha.
totally best and amazing
tak sangka ye,sebab suka bagi saman negaranya boleh membangun dan maju
bagi saman?aku tak suka kena saman.
ye,tapi serius singapura memang bersih,strategik,unik,erm..oke,sudahlah tu.
ouhhh,seriouslaaa..
i luv being there even for a day.

hahha.

apapun,untuk kisah perjalanan di singapura yang lebih detail..saya jemput awak ke blog adik saya di link yang tercatit di bawah ni.sila sila.


btw,aku takkan lupa kenangan berada di sana.takkan insya-Allah.
termasuklah sesiapa yang ikut serta dalam trip tu,aku takkan lupa.sekalipun tak tau nama,ingat muka pun jadilah.betul tak?HEH HEH.

luv u all beybeh.tenks for being there wimme.HHA.

p/s:wajah yang kelihatan seperti tak ambil kisah kewujudan yang lain tak bermaksud dia benar-benar tak ambil kisah.mungkin sebenarnya dia yang sebenanya paling ambil kisah.HHU.

No comments: