1/16/2010

i want it,but i left it

one day,kami satu family pergi cari baju sekolah adik-adik.macam biasa,sebut aje nak beli baju sekolah..kedai baju Nur jadi pilihan kami (promote jap).aku terlebih excited sikit tyme mula-mula sampai kat kedai tu.bukan jakun ke apa eh,cuma sebab kedai tu baru buka cawangan baru so ianya lawa lagi cantik lagi menarik perhatian aku WAHAHHA..

nilah cawangan baru kedai baju tu dari luar.sila tengok SILA..


well,aku dah tak sekolah kan.so aku masuk dalam kedai tu pun tanpa sebarang perancangan yang pasti.so takde keje kan,aku amik gambar jelah.HEH HEH,excited lebihlah katakan..

jom tengok-tengok..


HAH,cantik kan?cantik kan?



itu yang paling menarik minat aku,kat atas tuh.LAMPU dia,siyes aku minat lampu centu..

tengah duk sonok sonok amik gambar,mata aku tertancap pada satu kertas kuning yang amat menyilaukan mata HAH HAH


dan bila anak mata aku jatuh pada sehanger (sori tatabahasa error) kain labuh warna coklat cair sweet sangat,aku terjatuh.HAHHA,jatuh hati laa.kat kain tu oke..

punyalah aku sayang kain tu sampai sanggup bawa ke sana ke mari semata-mata tak nak bagi orang lain ambil.siap main cuba-cuba lagi..


dan macamlah aku akan dapat beli kain tu sebab at last..

IT STILL THERE.


reason kenapa aku tak dapt beli kain tu?

kelam-kabut sikit coz umi ngan walid nak cepat,ada hal (malas nak layan kerenah aku jugak kot HEE)

p/s:dan aku masih berharap aku boleh dapatkan jugak kain tu satu hari nanti walaupun aku dapat rasakan kain tu kemungkinan besar dah tiada di situ..

2 comments:

Asma' said...

kesiannnn, HAHA. kakde pun same kan, huuu ;)

CIK M said...

awk kesian nape plk?
x dpt beli bju sklh?HAHHA..
yelh tu..

pathetic~