2/21/2011

I NEED YOUR GUIDENCE TO GUIDE OTHERS

COMMUNITY SERVICE
this is what i want from the very beginning. dan alhamdulillah, menjadi ahli titian wahyu club insya-Allah boleh mencungkil lebih banyak kemampuan saya dan kawan-kawan. kami tak berkhidmat untuk duit atau nak menunjuk-nunjuk, tapi untuk mengasah adik-adik dengan minda yang cerdas diiringi sahsiah yang bagus. insya-Allah.

sabtu dan ahad baru-baru ni, saya dan sahabat diberi tanggungjawab untuk jadi mentor kepada adik-adik dari sekolah al-huda. mulanya macam tak yakin, tapi bila tengok semangat adik-adik mentee terasa semangat pulak. hhehe :P

alhamdulillah, tamat program dengan baik. macam biasa, sesi postmoterm dijalankan. setiap mentor dan committee akan bagi komen dan pendapat atau cadangan masing-masing. waktu tu mungkin sebab dah penat so saya punya pendapat macam entah apa-apa kan. apa yang sepatutnya saya cakap bukan itu saje sebenarnya. at the end of my words, i'm supposed to say TOLONG BERI SAYA TUNJUK AJAR DAN MINTA MAAF ATAS SEGALA KEKURANGAN YANG DISEBABKAN OLEH SAYA.

terima kasih buat abang-abang dan kakak-kakak senior yang dah banyak membantu :)

No comments: