4/20/2011

DARIPADA MAHASISWA KEPADA MASYARAKAT

alhamdulillah, selamat jugak pergi dan pulang dari johor. program bakti siswa memang best! hhe. sangat best. tapi minta maaflah pada semua kalau saya tak jalankan tugas sebagai assistant welfare dengan baik. rasa tak layak sebenarnya. pada semua committee welfare, maaf andai ada salah silap sengaja atau tidak yang menyinggung perasaan semua. minta maaf sangat sangat. kepada haziq, hafiz, razi, zanna, iffah, mutia, kak fafa, and kak nik, thanks a lot. thanks sebab terima diri saya seadanya. thanks semua! *big smile* hhe.

even pogram berjalan dalam situasi yang agak kelam-kabut, tapi alhamdulillah tetap berjalan kan. hha lagi satu, sorilah pada semua committee sebab time jadi MC macam agak kurang dengar. suara saya memang perlahan. tulah, siapa suruh amik saya jadi MC. kan dah spoil majlis. haha. tapi serius, saya timba pengalaman baru. pada abang taufik, abang naz, kak jah, and hafiz pc yang dah bayak menolong sepanjang saya jadi MC, terima kasih lagi sekali. even saya macam dah lemah semangat nak jadi MC untuk closing sebab opening dah macam entah pape kan, senior tetap bagi semangat. senior semua, you all memang hebat *thumb up*! hihi.

saya akui, masa program ada satu detik tu saya rasa down sangat sangat. tapi orang sekeliling still beri kepercayaan pada saya. diorang bagi saya semangat untuk teruskan usaha saya. saya dah fade up macam apa, tapi kata-kata semangat and peransang dari diorang menguatkan balik semangat saya. serius terharu dengan kepercayaan yang diorang bagi *terharu*. thanks a lot *senyum hambar* :)

ni ada sikit gambar dari phone saya, tak banyak tapi insya-Allah cukup nak kongsi pengalaman sikit-sikit kan.  serius, korang memang best! *sorilah, saya je yang tak best* huhu.
















insya-Allah kita bekerjasama lagi dalam siri yang berikutnya bulan 12 nanti. all the best buat semua! hhe :)

4 comments:

Raji and Yeen said...

woahhh bgus aktiviti2 cmnih lah yg ak nk join owh..
best ^^

buat bubur lambuk skali ke tuh?

CIK M said...

raji : patutnya buat bubur lambuk sekali, api hari hujan so tak dapat nak gerak mana2 dari masjid. kitorang cuma sempat bungkus bungkus je. hihi.

Anonymous said...

maryam, okay la jadi mc. kalau ada salah pape tu adatlaaa... farah pun ada buat salah waktu jadi mc masa event motivational talk. kite terima pengalaman baru. yang sangat sangat best ! waktu ni la kita nak developed confident kita. :) so, jangan cepat down. kalau maryam nak tau, waktu kat sekolah tu, cikgu dari skolah tu byk complain. tp pedulikan je. hehehehe..yg penting, pengalamann ! hahahahahahaha :D


okay bai !
-farahi

CIK M said...

anonymous : hehe, tulah. memang adat kalau buat benda baru mesti ada sikit salah silap. faham faham. thanks a lot farah. thanks sangat sangat. don't worry, time tu je down. after closing rasa better sikit. apa orang nak kata biarlah, i've tried my best. may Allah bless farah :)