4/20/2011

MAKAN SEBAB NAK ELAK JALAN JAM

sori abang nas, maryam lambat sikit bersiap. bukan lambat sikit tapi banyak banyak. haha. maryam penatlah baru balik johor malam tu, so tak kemas barang langsung. nasib baik awak datang petang, kalau pagi naya nak kena tunggu sampai petang. yelah, pagi tu kebetulan ada postmoterm untuk program bakti siswa tu. bila petang, tau jelah orang balik keje apa semua. so jalan jam. abang nas ambil keputusan pergi makan jap kat restoran nasi dagang apa entah. dia teringin nak makan nasi dagang kat situ. alasannya sebab nak elak jalan jam. cakap jelah awak lapar abang nas. haha.









dahlah dapat makan aiskrim goreng, nyum nyum memang sedap. tapi kecik sangatlah, tak cukup, ehihi. sejak graduate dari cfs iium, dah tak pernah makan aiskrim goreng. kalau saya tak silaplah. minta maaflah kalau terlupa ye. tapi serius saya suka makan ais krim goreng. nanti kakde cakap dia nak try buat. yeay, bagus bagus! tengah cuti cuti ni kuat makan betul. haha. cepat kakde, jom kita buat aiskrim goreng sama-sama. okay, itu saje.

kepada abang nas, lain kali kalau lapar cakap jelah. takyah nak buat alasan segala bagai. macamlah maryam nak telan awak kalau awak terus terang cakap yang awak lapar. hehehe.

2 comments:

Raji berkata said...

sweetnyer
ngahahaha.. aiskrim goreng tuh mcm sedap jer owh

misfaida said...

raji : memang sedap! hhe :D