9/26/2011

A CONFUSING PERSON I AM

20 tahun mnegenal dunia, masih, banyak yang saya belum kenal tentang diri saya. banyak yang perlu saya selidik tentang siapa saya. adakah saya betul-betul faham apa kehendak dan peribadi saya yang sebenar? orang kata untuk umur ini perjalanan masih jauh, tapi bagi saya mungkin dekat mungkin juga jauh. sebab maut tak mengira tua atau muda. memikirkan itu, saya jadi takut. kekurangan saya masih banyak, dan pembetulan juga masih banyak yang perlu dilakukan. saya belum temui diri saya yang sebenar. apapun saya perlu kuat hadapi segalanya. insya-Allah. semoga saya kuat.


saya tak faham apa yang sedang berlaku sebenarnya.
status : KELIRU :(

MAAF, INI ENTRY EMO T.T

2 comments:

aurora said...

faida...faida..use ur heart..use ur instinct to know who are you...really..

tapi kan.pedulikkan ape aku ckp kat atas.kadang2 aku pon tak tau sape aku sebenarnyer. T_T

misfaida said...

Thanks sangat mardhiah. Your concern means a lot to me. Cinca jugak, hehe :P